Υποβολή αιτήσεων παραίτησης εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σχολικού έτους 2024-2025 Ηλεκτρονικά από το Σάββατο 1-2-2025 (με πρωτοκόλληση της αίτησης τη Δευτέρα 3-2-2025) και δια ζώσης από τη Δευτέρα 3-2-2025 έως και την Τρίτη 11-2-2025


άκουσε το άρθρο

8298/Ε3/27-01-2025 (ΑΔΑ: ΨΒ7Ι46ΝΚΠΔ-Ω53) 

Ενημέρωση σχετικά με την υποβολή αιτήσεων παραίτησης σχολικού έτους 2024-2025

Αναφορικά με την υποβολή αιτήσεων παραίτησης των εκπαιδευτικών και των μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σας υπενθυμίζουμε καταρχάς την ανωτέρω σχετική εγκύκλιο στην οποία αναγράφονται οι διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 4 του ν. 3687/2008 (Α΄ 159), όπως τροποποιήθηκαν ως προς τις προθεσμίες με το άρθρο 46, παρ. 1 του ν. 4777/2021 (Α΄ 25) και (εξακολουθούν να) ισχύουν.

Σύμφωνα με τις προαναφερθείσες διατάξεις, για το (τρέχον) σχολικό έτος 2024-2025 οι αιτήσεις παραίτησης των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ υποβάλλονται στις οικείες Δ/νσεις Εκπαίδευσης ή Περιφερειακές Δ/νσεις Π.Ε. και Δ.Ε. κατά περίπτωση, ανάλογα με την οργανική θέση, ηλεκτρονικά από το Σάββατο 1-2-2025 (με πρωτοκόλληση της αίτησης τη Δευτέρα 3-2-2025) και δια ζώσης από τη Δευτέρα 3-2-2025 έως και την Τρίτη 11-2-2025, και θεωρείται ότι έχουν γίνει αποδεκτές και λύεται αυτοδικαίως η υπαλληλική σχέση των αιτούντων στις  31-8-2025, με την επιφύλαξη ύπαρξης κωλύματος της παρ. 2 του άρθρου 148 του Υ.Κ. (ν. 3528/2007 – ΦΕΚ 26 Α΄).

Ανάκληση της αίτησης παραίτησης, λόγω μη ύπαρξης ειδικής νομοθετικής ρύθμισης για το εκπαιδευτικό προσωπικό, μπορεί να κατατίθεται (στην οικεία Δ/νση ή Περιφερειακή Δ/νση Εκπαίδευσης όπου κατατέθηκε η αίτηση παραίτησης) μέσα σε ένα μήνα από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης παραίτησης, σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 148 του ν. 3528/2007 (Α΄ 26), π.χ. αίτηση που έχει υποβληθεί στις 3-2-2025 μπορεί να ανακληθεί ως και τις 3-3-2025.

Σας υπενθυμίζουμε ότι ισχύει η δυνατότητα της εξ αποστάσεως υποβολής της αίτησης παραίτησης ή/και ανάκλησης αυτής εντός των ανωτέρω προθεσμιών μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, όπως αναφέρεται στην αριθ. 41410/Ε3/30-3-2020 (ΑΔΑ: ΩΙΩΖ46ΜΤΛΗ-2Τ4) εγκύκλιο της Γενικής Διεύθυνσης Εκπαιδευτικού Προσωπικού Π.Ε. και Δ.Ε.. *

Επισημαίνεται ότι, στην περίπτωση έκδοσης ηλεκτρονικής υπεύθυνης δήλωσης (αίτησης) παραίτησης ή/και ανάκλησης αυτής μέσω του gov.gr, ο/η εκπαιδευτικός θα πρέπει να έχει εκδώσει την εν λόγω ηλεκτρονική υπεύθυνη δήλωση (αίτηση) εντός των προθεσμιών που ορίζονται ανωτέρω, και να την υποβάλλει/αποστείλει ηλεκτρονικά [στην οικεία Δ/νση Εκπαίδευσης ή Περιφερειακή Δ/νση Εκπαίδευσης κατά περίπτωση] εντός των ίδιων προθεσμιών.

Διαβάστε περισσότερα στην εγκύκλιο.


* Επισημάνσεις ΔΔΕ Φλώρινας

Μπορείτε να εκδώσετε την ηλεκτρονική υπεύθυνη δήλωση στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/psephiaka-eggrapha-gov-gr/ekdose-upeuthunes-deloses

Στο πεδίο ΠΡΟΣ συμπληρώνετε: ΔΔΕ Φλώρινας

και στο πεδίο κείμενο το ακόλουθο: υποβάλλω την παραίτηση μου από την υπηρεσία λόγω συνταξιοδότησης, σύμφωνα με την αριθμ. 8298/Ε3/27-01-2025 (ΑΔΑ: ΨΒ7Ι46ΝΚΠΔ-Ω53) εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘΑ.

Επισημαίνεται ότι, στην περίπτωση έκδοσης ηλεκτρονικής υπεύθυνης δήλωσης παραίτησης μέσω του gov.gr, ο/η εκπαιδευτικός θα πρέπει να έχει εκδώσει την εν λόγω ηλεκτρονική υπεύθυνη δήλωση εντός των προθεσμιών που ορίζονται ανωτέρω, και να την αποστείλει με email στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης της οργανικής του θέσης εντός των ίδιων προθεσμιών.

2025_ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ_ΑΙΤΗΣΗΣ_ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ

Share and Enjoy !
Shares