Έγγραφο 24464/ΓΔ4/03-03-2022 του Υπουργείου Παιδείας
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, προκειμένου να συνδράμει στο έργο των εκπαιδευτικών ως προς τον πόλεμο στην Ουκρανία, προτείνει:
- Την ειλικρινή και προσαρμοσμένη ανά ηλικία συζήτηση με τους μαθητές και τις μαθήτριες, ώστε αυτοί να βοηθηθούν να εκφράσουν τους προβληματισμούς τους.
- Τη διερεύνηση εννοιών όπως πόλεμος και ειρήνη, συνέπειες πολέμου, αποτροπή συγκρούσεων και διπλωματική οδός, διεθνές δίκαιο και ανθρώπινα δικαιώματα, αλληλεγγύη.
- Εκπαιδευτικό υλικό για μία διαθεματική προσέγγιση της γνώσης, και συγκεκριμένα εκπαιδευτικό υλικό διδακτικών βιβλίων, παραδείγματα από την καθημερινή σχολική ζωή και υλικό από τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, ιδιαίτερα των θεματικών κύκλων Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ-Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη, Ζω καλύτερα-Ευ ζην.