«Τροποποίηση Υπουργικής Απόφασης για τους τρόπους υποβολής αιτημάτων για την πρόσβαση στα δημόσια έγγραφα και διαχείρισή τους από τις αρμόδιες υπηρεσίες».
Σας ενημερώνουμε για τη δημοσίευση στο ΦΕΚ 2601/Β’/27-05-2025 της υπ’ αριθμό 8229/16-5-2025 Υπουργικής Απόφασης με θέμα «Τροποποίηση της υπ’ αριθμ. 21797/2024 (B’ 7302) απόφασης του Υπουργού Εσωτερικών με θέμα: «Τρόποι υποβολής αιτημάτων για την πρόσβαση στα δημόσια έγγραφα και διαχείρισή τους από τις αρμόδιες υπηρεσίες.» [ΑΔΑ: 9ΡΙ646ΜΤΛ6-Λ89].
Η ως άνω τροποποίηση συνίσταται στην αντικατάσταση του άρθρου 2 «Έννοια επώνυμης αίτησης» ως εξής:
«Επώνυμη είναι η αίτηση, η οποία αναγράφει τα στοιχεία του αιτούντος και, συγκεκριμένα, το όνομα, το επώνυμο, τον αριθμό δελτίου ταυτότητας και τα στοιχεία επικοινωνίας του, ανεξαρτήτως του τρόπου με τον οποίο υποβάλλεται, δια ζώσης ή ηλεκτρονικά.
Η αίτηση που υποβάλλεται ηλεκτρονικά έχει τη μορφή συνημμένου στο ηλεκτρονικό μήνυμα εγγράφου υπογεγραμμένου με εγκεκριμένη ψηφιακή υπογραφή ή με θεωρημένο γνήσιο υπογραφής μέσω των ηλεκτρονικών εφαρμογών “Ψηφιακή Βεβαίωση εγγράφου” ή “Ψηφιακή βεβαίωση ιδιωτικού συμφωνητικού” της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης του δημοσίου (ΕΨΠ-gov.gr)».
Η παρούσα βρίσκεται αναρτημένη στην ιστοσελίδα του Υπουργείου μας (www.ypes.gr), στη διαδρομή: Έργο & Δράσεις – Δημόσια Διοίκηση – Απλούστευση Διαδικασιών.