Πρόσκληση μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ για υποβολή αιτήσεων απόσπασης για το διδακτικό έτος 2026-2027 Οι αιτήσεις υποβάλλονται από 19-05-2026 έως και 02-06-2026


άκουσε το άρθρο

Εγκύκλιος 61493/Ε4/19-05-2026 (ΑΔΑ: Ψ9ΥΑ46ΝΚΠΔ-ΡΟΧ) του Υπουργείου Παιδείας

Το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού καλεί τα μέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) που επιθυμούν να αποσπαστούν α) σε περιοχή μετάθεσης, β) σε ΚΕΔΑΣΥ, γ) σε ΣΔΕΥ των ΚΕΔΑΣΥ και τα μέλη του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) που επιθυμούν να αποσπαστούν σε περιοχή μετάθεσης, για το διδακτικό έτος 2026-2027 να υποβάλουν αίτηση απόσπασης από 19/5 έως και 02/06/2026.

Οι αιτήσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά από τα ίδια τα μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ στη διαδικτυακή πύλη του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΟΠΣΥΔ) του ΥΠΑΙΘΑ (https://opsyd.sch.gr/).

[…]

Διαβάστε ολόκληρη την εγκύκλιο

Share and Enjoy !
Shares