Εγκύκλιος 61493/Ε4/19-05-2026 (ΑΔΑ: Ψ9ΥΑ46ΝΚΠΔ-ΡΟΧ) του Υπουργείου Παιδείας
Το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού καλεί τα μέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) που επιθυμούν να αποσπαστούν α) σε περιοχή μετάθεσης, β) σε ΚΕΔΑΣΥ, γ) σε ΣΔΕΥ των ΚΕΔΑΣΥ και τα μέλη του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) που επιθυμούν να αποσπαστούν σε περιοχή μετάθεσης, για το διδακτικό έτος 2026-2027 να υποβάλουν αίτηση απόσπασης από 19/5 έως και 02/06/2026.
Οι αιτήσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά από τα ίδια τα μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ στη διαδικτυακή πύλη του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΟΠΣΥΔ) του ΥΠΑΙΘΑ (https://opsyd.sch.gr/).
[…]





