Απόφαση Φ.ΜΝΑΕ/111003/Δ4/26-09-2024 (ΦΕΚ 5561/Β/07-10-2024, ΑΔΑ: ΨΩΤΞ46ΝΚΠΔ-4ΝΣ) του Υπουργείου Παιδείας
- Στο πλαίσιο της υλοποίησης της Πράξης «Υποστήριξη εγγραμματισμών και κοινωνικοσυναισθηματικής ανάπτυξης μαθητών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης» με κωδικό ΟΠΣ 6001947 του Προγράμματος «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή 2021-2027», το οποίο συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο και το Ελληνικό Δημόσιο, εφαρμόζεται κατά το σχολικό έτος 2024-2025 παρέμβαση ψυχοκοινωνικής στήριξης των μαθητών/τριών των ΕΠΑΛ/ΕΠΑΛ, η οποία υλοποιείται με την πρόσληψη μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) που ανήκουν στον κλάδο ΠΕ 23 Ψυχολόγων.
Η υλοποίηση του προγράμματος πραγματοποιείται κατ’ εφαρμογή της υποπαρ. 1β του άρθρου 17 του ν.3699/2008 (Α΄ 199), όπως η παράγραφος αυτή προστέθηκε με την παρ. 6 του άρθρου 70 του ν.4485/2017 (Α΄ 114).
- Οι σχολικές μονάδες Δευτεροβάθμιας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στις οποίες ασκούν καθήκοντα τα μέλη ΕΕΠ του κλάδου ΠΕ23 Ψυχολόγων για το σχολικό έτος 2024-2025 καθορίζονται σύμφωνα με τον Πίνακα του Παραρτήματος.
- Η κάλυψη των ανωτέρω θέσεων θα πραγματοποιηθεί με πρόσληψη μελών ΕΕΠ που ανήκουν στον κλάδο ΠΕ23 Ψυχολόγων από τους Πίνακες αναπληρωτών ΕΕΠ του κλάδου ΠΕ23 Ψυχολόγων.
[…]
Διαβάστε την απόφαση στη Διαύγεια
Διαβάστε το Φ.ΜΝΑΕ/120356/Δ4/14-10-2024 διαβιβαστικό έγγραφο του ΥΠΑΙΘΑ
Η Φ.ΜΝΑΕ/128674/Δ4/08-11-2023 (ΦΕΚ 6484/Β/15-11-2023) Απόφαση του Υπουργείου Παιδείας με θέμα «Καθήκοντα και αρμοδιότητες κλάδου ΠΕ23 Ψυχολόγων στα Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑΛ) και στα Πρότυπα Επαγγελματικά Λύκεια (Π.ΕΠΑΛ) για τα σχολικά έτη 2023-2024 έως και 2026-2027 στο πλαίσιο της πράξης «Υποστήριξη εγγραμματισμών και κοινωνικοσυναισθηματικής ανάπτυξης μαθητών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης».