«Εγώ και η πόλη μου» – Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Έκθεσης – Έρευνας Συμμετοχές μαθητών Γυμνασίων και Λυκείων έως 15-2-2018

Έγγραφο Φ.13.1/156015/Δ2/13-9-2017 του Υπουργείου Παιδείας

Το Ελληνικό Δίκτυο ΦΙΛΟΙ της ΦΥΣΗΣ/ Naturefriends Greece (έτος ίδρυσης 2007) θέλοντας να συμβάλει,
α) στην προώθηση, Παγκόσμιων, Ευρωπαϊκών και Εθνικών στόχων που αφορούν το φυσικό και το αστικό περιβάλλον καθώς επίσης και τον ενεργό πολίτη,
β) στην ενθάρρυνση της έρευνας και της ενεργητικής μάθησης,
προκηρύσσει Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό για μαθητές Γυμνασίων – Λυκείων με θέμα: «ΕΓΩ και η ΠΟΛΗ ΜΟΥ»

Οι μαθητές καλούνται:

  1. Να περιγράψουν και να αναδείξουν τα δυνατά στοιχεία της πόλης και της περιοχής τους και τη σχέση τους με αυτά (Φυσικό περιβάλλον, τοπική ιστορία, μετακίνηση, πολιτισμός, ψυχαγωγία κ.λπ)
  2. Να καταγράψουν τα αδύνατα σημεία της πόλης και της περιοχής τους και να υποβάλλουν ή να υιοθετήσουν προτάσεις για την αντιμετώπισή τους.

ΤΡΟΠΟΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΚΕΙΜΕΝΩΝ – ΕΚΘΕΣΗΣ | ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ:

  1. Ημερομηνία κατάθεσης: Μέχρι 15 Φεβρουαρίου 2018
  2. Τα έργα θα υποβληθούν αποκλειστικά και μόνο μέσω της πλατφόρμας https://goo.gl/forms/mnN2KFXnsOCrBj6G3. Κανένας άλλος τρόπος αποστολής δεν θα γίνει αποδεκτός.

Ανάλυση του γενικού σκοπού – Πρακτική άσκηση/εφαρμογή:

Σκοπός του διαγωνισμού, είναι:

  • να αναδειχθούν κυρίως τα προβλήματα (αλλά και οι δυνατότητες) του τοπικού περιβάλλοντος με στόχο να προκαλέσουν το ενδιαφέρον των μαθητών και να αποτελέσουν πηγή έμπνευσης και δημιουργίας και συγχρόνως προβληματισμού και διαλόγου,
  • να ευαισθητοποιηθούν οι σημερινοί μαθητές για το τοπικό αλλά και για το ευρύτερο περιβάλλον καθώς και για τα προβλήματα (περιβαλλοντικά και κοινωνικά) που βιώνουμε καθημερινά,
  • να ενεργοποιήσουν τους μαθητές στην αναζήτηση λύσεων για να προχωρήσουν ένα βήμα παραπάνω αναλαμβάνοντας δράση για βελτίωση της ποιότητας ζωής τους στη προοπτική της βιωσιμότητας,
  • οι μαθητές να αναπτύξουν δεξιότητες παρατήρησης του περιβάλλοντός τους και «κριτική ματιά», που είναι απαραίτητη για την ανάληψη δράσεων ως ενεργοί πολίτες που έχουν δικαίωμα να ζουν σε συνθήκες βιωσιμότητας,
  • να δοθεί η δυνατότητα στους μαθητές να εκφραστούν με ποικίλους δημιουργικούς τρόπους, να συνεργαστούν και να αναδείξουν τα ταλέντα τους.

Διαβάστε το έγγραφο

[ + ]
Μετάβαση στο περιεχόμενο