Έγγραφο 64547/ΓΔ4/03-06-2021 του Υπουργείου Παιδείας
Ενόψει της λειτουργίας της εφαρμογής e-εγγραφές για την υποβολή των ηλεκτρονικών αιτήσεων εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής ή μετεγγραφής των μαθητών που πρόκειται να εγγραφούν στην Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξη των Δημοσίων Ημερησίων και Εσπερινών ΓΕΛ – ΕΠΑΛ για το σχολικό έτος 2021-2022, παρακαλούνται οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων να ελέγξουν την ορθότητα των στοιχείων που έχουν καταχωριστεί στο πληροφοριακό σύστημα myschool, ώστε να αποφευχθούν τυχόν προβλήματα. Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στον έλεγχο των στοιχείων του κηδεμόνα, στην ακριβή ημερομηνία γέννησης του μαθητή και στη διεύθυνση της κατοικίας του (οδός, αριθμός, δήμος, ταχυδρομικός κώδικας).
Επισημαίνεται ότι, για τη διευκόλυνση της διαδικασίας της υποβολής των ηλεκτρονικών αιτήσεων εγγραφής – ανανέωσης εγγραφής – μετεγγραφής στα Λύκεια, μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές, υπάρχει στο ΠΣ myschool πεδίο «Κηδεμόνας e-εγγραφές» (πχ οι λατινικοί χαρακτήρες στο ΠΣ taxisnet θα πρέπει να συμφωνούν με τα αντίστοιχα στοιχεία στο πεδίο «Κηδεμόνας e-εγγραφές»). Σε αυτό το πλαίσιο είναι διαθέσιμη μία νέα σελίδα στο ΠΣ myschool Μαθητές → Άλλες Λειτουργίες → Μαζική ενημέρωση e-εγγραφές κηδεμόνων μέσω της οποίας μπορεί να γίνει μαζική ενημέρωση των στοιχείων (όνομα και επώνυμο) του πεδίου «Κηδεμόνας e-εγγραφές» δίνοντας τη δυνατότητα αντιγραφής των στοιχείων από τον πρώτο ή από τον δεύτερο κηδεμόνα για το σύνολο ή για επιλεγμένο πλήθος παιδιών, λειτουργικότητα ιδιαιτέρως χρήσιμη για τους μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου του τρέχοντος έτους.
Κατά συνέπεια, οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων αφού ολοκληρώσουν την παραπάνω διαδικασία θα πρέπει να ελέγξουν την ορθότητα των καταχωρισμένων στοιχείων στο συγκεκριμένο πεδίο και να διορθώσουν / συμπληρώσουν τα στοιχεία των κηδεμόνων των μαθητών, όπου χρειάζεται.
Λαμβάνοντας υπόψη ότι οι Διευθυντές καλούνται να έχουν επικαιροποιημένα στοιχεία για να ενημερώσουν το ΠΣ myschool αντίστοιχα, θα πρέπει να αποσταλεί άμεσα στους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών τους (Γ΄ Γυμνασίου, Α΄ Λυκείου, Β΄ Λυκείου) υπόδειγμα Υπεύθυνης Δήλωσης (επισυνάπτεται), το οποίο θα πρέπει να συμπληρώσει χειρόγραφα εκείνος που ορίζεται κηδεμόνας για τις ανάγκες λειτουργίας της εφαρμογής e-εγγραφές και εν συνεχεία, να επιστραφεί στην σχολική μονάδα με κάθε πρόσφορο τρόπο.
Οι Διευθυντές θα συγκεντρώσουν τις Υπεύθυνες Δηλώσεις και, αφού γίνει ο απαιτούμενος έλεγχος και συμπληρωθούν τα στοιχεία στο ΠΣ myschool, θα τηρηθούν στο αρχείο.
Μετά την υποβολή της ηλεκτρονικής αίτησης ο έτερος κηδεμόνας, αν υφίσταται, πρέπει άμεσα να δηλώσει με κάθε πρόσφορο τρόπο (είτε με αποστολή e-mail είτε με υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/1986) στον Διευθυντή των Γενικών Λυκείων ή Επαγγελματικών Λυκείων ότι εγκρίνει το περιεχόμενο της ηλεκτρονικής αίτησης, όπως εκείνο έχει υποβληθεί.
Για τις λεπτομέρειες της διαδικασίας και της έναρξης λειτουργίας της εφαρμογής, θα εκδοθεί με νεότερη εγκύκλιος.
Τέλος οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων πρέπει να αποστείλουν με mail στους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών οι οποίοι είναι ανήλικοι ή στους ίδιους αν είναι ενήλικοι την επισυναπτόμενη επιστολή προς ενημέρωσή τους.