Έγγραφο 87837/Δ4/30-05-2018 του Υπουργείου Παιδείας
Σε συνέχεια της Φ1α/73611/Δ4/9-5-2018 εγκυκλίου του ΥΠΠΕΘ και αναφορικά με τους ενδιαφερόμενους που εμπίπτουν στις περιπτώσεις της παρ. 8 του άρθρου 21 του Ν. 4251/2014 (Α΄ 80), οι οποίοι εγγράφονται κατ’ εξαίρεση με ελλιπή δικαιολογητικά, σας διευκρινίζουμε τα εξής:
Οι Διευθυντές Γυμνασίων – ΓΕΛ – ΕΠΑΛ στους οποίους απευθύνονται οι εν λόγω ενδιαφερόμενοι (των περιπτώσεων α, β, γ, δ των σελ. 5 και 6 της παραπάνω εγκυκλίου) προκειμένου να υποβάλουν την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής – Δήλωση Προτίμησης, ακολουθούν την παρακάτω διαδικασία:
- Συγκεντρώνουν τα δικαιολογητικά όπως αναφέρονται κατά περίπτωση στην εν λόγω εγκύκλιο.
- Αποστέλλουν αποκλειστικά με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο Υπεύθυνη Δήλωση στις αρμόδιες Διευθύνσεις της Γενικής Διεύθυνσης Σπουδών του ΥΠΠΕΘ δηλώνοντας τον αριθμό των αιτούντων, ώστε να τους δοθεί η δυνατότητα να υποβάλουν Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής – Δήλωση Προτίμησης κατά το χρονικό διάστημα από 27 έως και 29 Ιουνίου 2018.
Οι Διευθυντές Γυμνασίων – ΓΕΛ – ΕΠΑΛ μπορούν να αναζητήσουν το έντυπο της Υπεύθυνης Δήλωσης στο σύνδεσμο «Χρήσιμα Έγγραφα» της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-eggrafes.minedu.gov.gr.