9η διευκρινιστική εγκύκλιος σχετικά με την επιλογή Διευθυντών Σχολικών Μονάδων Τι γίνεται σε περίπτωση ισοβαθμίας

Εγκύκλιος Φ.361.22/43/93214/E3/12-6-2015 (ΑΔΑ:Ω6ΟΩ465ΦΘ3-ΟΩΖ) του Υπουργείου Παιδείας

  1. Σε περίπτωση που υποψήφιοι συγκεντρώνουν ίσο αριθμό τελικών αξιολογικών μονάδων, προηγείται ο υποψήφιος που συγκεντρώνει περισσότερες μονάδες, κατά σειρά, στα κριτήρια: α) υπηρεσιακής κατάστασης, καθοδηγητικής και διοικητικής εμπειρίας β) επιστημονικής – παιδαγωγικής συγκρότησης και κατάρτισης, και γ) συμβολής στο εκπαιδευτικό έργο – προσωπικότητας – γενικής συγκρότησης
  2. Σε περιπτώσεις που το διευρυμένο ΠΥΣΠΕ, κατά τη διαδικασία επιλογής στελεχών εκπαίδευσης κρίνει ότι η διαδικασία ψηφοφορίας σε σχολική μονάδα δεν ολοκληρώθηκε για οποιονδήποτε λόγο, ή απέβη άκαρπη, εφαρμόζεται η διάταξη της παρ.2 του άρθρου 24 του ν. 4327/2015,
  3. Σημειώνεται ότι οι εκπαιδευτικοί των οποίων οι ειδικότητες είχαν καταργηθεί και είχαν τεθεί σε διαθεσιμότητα προδήλως δεν ήταν δυνατόν να έχουν διδακτικές ώρες στα ισχύοντα το σχ. έτος 2014-2015 ωρολόγια προγράμματα των σχολικών μονάδων των ΕΠΑΛ. Σύμφωνα με τα ανωτέρω διευκρινίζεται ότι ειδικά και μόνο για τους εκπαιδευτικούς της παραπάνω κατηγορίας, οι οποίοι πληρούν τις υπόλοιπες προϋποθέσεις που προβλέπονται από τον ν. 4327/2015 και τη σχετική Υπ. Απόφαση για την επιλογή στελεχών, ο υπολογισμός των ωρών του υποχρεωτικού ωραρίου του διευθυντή θα γίνει ως ακολούθως: τα ΠΥΣΔΕ θα λάβουν υπόψη τις διδακτικές ώρες που κατ’ ελάχιστον θα περιληφθούν στο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχ. έτους 2015-2016, βάσει της λειτουργίας των ειδικοτήτων που επανασυστήνονται σε κάθε σχολική μονάδα.
  4. Τέλος, είναι ανάγκη να παραταθεί η ημερομηνία ανάρτησης των πινάκων εκλογέων έως την 16/6, ώστε να προλάβουν να περιληφθούν οι πρώην διαθέσιμοι που κάνουν ανάληψη υπηρεσίας σε σχολικές μονάδες.

Διαβάστε την εγκύκλιο

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Σχολιάστε




Enter Captcha Here :

Η ημερομηνία γέννησης του τελευταίου ειδοποιηθέντα προς εμβολιασμό είναι 05/07/1964(Περισσότερες πληροφορίες)
+ +
[ + ]